26 oktober: Politiek Café met Emile Roemer

29 september 2014

26 oktober: Politiek Café met Emile Roemer

Op zondag 26 oktober is het weer zover en bent u van af 13.00 uur welkom bij De Bever in Beneden Leeuwen voor Tûttel. De SP organiseert dan voor de derde keer dit jaar een politiek café met deze keer als thema De Tweedeling.  De hoofdgast deze middag is Emile Roemer, voorman van de SP die geïnterviewd zal worden door Manon Reijnen en Cor van Norel.

Verder komen er mensen aan het woord die iets aan de kloof tussen arm en rijk willen verbeteren. Zo is er een interview met Joke Steigerwald van de voedselbank en met Brenda van IJzendoorn van de weggeefwinkel. Ook reizen we terug in de tijd met Geert de Jong, raadslid van de SP, en horen en zien we hoe het vroeger gesteld was met armoede in Maas en Waal. Cor van Norel kennen we nog van de vorige twee edities van het politiek café en hij zal ook deze keer de presentatie voor zijn rekening nemen samen met Manon. Voor een muziekale verrassing staat  deze keer garant het duo Wim en Annelie. Cabaret zal ook niet ontbreken, duo Gemeen(d), Annet en Carolien, zal ons weer versteld doen staan over de West Maas en Waalse politiek.

Kortom, het belooft weer een interessante, politieke, verrassende maar vooral gezellige middag te worden, dus kom allemaal op 26 oktober om 13.00 uur naar De Bever in Beneden Leeuwen, Zandstraat 53 Beneden Leeuwen.