SP- Hulpdienst: informatie en advies voor iedereen

De SP West Maas en Waal heeft ook een Hulpdienst. De service van de SP- Hulpdienst is gratis en voor iedereen in de gemeenten West Maas en Waal en Druten.

De helpende hand van de SP

• Problemen met de baas, de verhuurder, de gemeente?
  • Verdwaald in het woud van regels en procedures?
  • Van het kastje naar de muur gestuurd?
  • Hulp nodig om onrecht aan te pakken?
  • Hulp nodig bij het invullen van formulieren?
  • Hulp nodig bij belastingzaken?
Dan kunt u een beroep doen op de hulpdienst van de SP

De SP- Hulpdienst bestaat uit drie deskundige en ervaren medewerkers die u helpen met informatie en advies. Deze vrijwilligers zullen hun uiterste best doen om u te helpen en, in veel gevallen direct, antwoord te geven op de meest voorkomende vragen. Het is natuurlijk niet zo dat de SP- Hulpdienst alle problemen kan oplossen. Zo geeft de Hulpdienst geen financiële steun en er worden geen zaken op het gebied van strafrecht behandeld. Ook bemoeien medewerkers zich niet met ruzies tussen mensen onderling. Bij het voeren van procedures bij kantongerecht of rechtbank is de SP- Hulpdienst terughoudend net als bij verzoeken voor het treffen van een schuldenregeling. In al deze gevallen wordt u doorverwezen naar de persoon of instantie die u wel verder kan helpen. Uiteraard gaan de hulpdienstmedewerkers vertrouwelijk om met uw informatie.

Bent u geen lid van de SP? Geen probleem de Hulpdienst is er voor iedereen, leden en niet-leden.

Dus heeft u een probleem waar u niet uit komt? Wacht dan vooral niet te lang en neem contact op met de SP- Hulpdienst West Maas en Waal. Deze is te bereiken op:

(b.g.g. 06 44207088)

u kunt dan een voicemail inspreken en wordt zo snel mogelijk teruggebeld. U kunt ook contact opnemen via het contactformulier op deze website.