Openbare Avond Stop De Huurexplosie 8 november

27 oktober 2013

Openbare Avond Stop De Huurexplosie 8 november

Door het kabinetsbeleid van VVD en PvdA wordt de ruimte voor extra huurverhogingen vergroot.

Mensen in huurwoningen van een woningcorporatie worden met het huidige kabinetsbeleid dubbel gepakt. Door de bezuinigingen die de regering oplegt aan woningcorporaties wordt de huur verhoogd en het grootschalig onderhoud aan uw huurwoning wordt op de lange baan geschoven.

Wat wordt er besproken

Tijdens een openbare avond krijgt u informatie over de gevolgen. Paulus Jansen 2e kamerlid van de SP legt u uit wat de maatregelen die het kabinet wil nemen betekenen voor u als huurder en wat voor acties de SP onderneemt om de huurexplosie te stoppen. Ook zal dan aanwezig zijn de directeur van De Kernen dhr. Marinus Kempe. Hij kan u antwoord geven op alle vragen die u heeft op huurgebied.

De afgelopen weken hebben SP vrijwilligers een huur enquête afgenomen onder de bewoners van huurwoningen in West Maas en Waal. De resultaten van deze enquête zullen eveneens gepresenteerd worden op deze avond.

Wilt u uw mening geven of hebt u vragen? Kom dan op vrijdag 8 november om 20.00 uur naar het VTC in Wamel.

Clarissenstraat 2 6659 BN WAMEL zaal open om 19.30, de koffie staat klaar.

HOUDT DE HUREN IN WEST MAAS EN WAAL BETAALBAAR