Jaarlijkse inzamelactie voedselbank zeer groot succes

1 december 2014

Jaarlijkse inzamelactie voedselbank zeer groot succes

Zaterdag 29 november is de SP gestart met haar jaarlijkse inzamelactie voor de voedselbank Tiel en West Maas en Waal. Om half 9 's morgens vroeg waren de eerste SP ers onder aanvoering van Herman van Ooijen al in touw. De mensen die boodschappen kwamen doen bij de Jumbo in Beneden Leeuwen werden gevraagd enkele levensmiddelen te doneren. Om half 7 's avonds was de opbrengst een gigantisch aantal van 15 volle winkelwagens. Al deze artikelen worden aankomende week naar de voedselbank gebracht waarna ze op de juiste plaats terecht komen.

Aankomend weekend staan vrijwilligers van de SP bij de Jumbo in Dreumel om te proberen het aantal winkelwagens te overtreffen. U kunt dan ook meteen een financiële bijdrage leveren voor de nog aan te schaffen koelaanhangwagen. De huisartsen in West Maas en Waal hebben al het goede voorbeeld gegeven door gezamelijk € 2000,- te storten!! Wilt U ook iets doen om de armoede in West Maas en Waal te bestrijden, maak dan geld over op rekeningnummer: NL90RABO0126360820 t.n.v. Stichting Voedselbank Rivierenland onder vermelding van uitdeelpunt Beneden Leeuwen ( dit moet erbij vermeld worden!)